Hannaaa♥†

sanningar om mig

 1 : jag gillar mer att se serier än film , film kan va tråkigt ibland eftersom det inte är nån fortsättning medans man kan följa en serie och lixom 'lära känna' personerna i filmen! älskar verkligen det
2: fryser seriöst alltid på vintern, hur mycket jag än klär på mig frys ja , fast beror ju på vädret också osv
3 : ha inte speciellt bra betyg, ja plugga och gör mitt bästa men lyckas ändå inte få så jätte bra
4: varje gång jag kommer in i mitt rum måste jag kolla under sängen och i garderoben , haha så töntigt men är rädd!ska försöka sluta
5: har ett stort födelsemärke på benet , vill inte ha det haha men men 
6 : ska stänga ner bloggen nu och plugga lite till matte provet, eller se serie mohaha
 
vinteeer snart, taggad till jul
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback