Hannaaa♥†

23 december

Heej! dagen före jul nu och det känns riktigt bra det! Var ute i skogen med pappa en snabbis idag och plockade granris för vi skulle fixa lite juligt till imorgon , men jag fotade mest och satt i bilen, sdan hjälp! 
Har haft fullt upp hela dagen, först imorse  åkte jag och pappa till skogen då , sedan när jag kom hem åkte hela familjen till hemmakväll för att köpa godis och sedan handlade vi mat! Sen då jag kom hem efter det fixade ja mig lite snabbt och tog bussen in till stan! 
Sen efter har ja julstädat lite, eller inte men haha! , sett på film med brossan, sen familjen , ätit gott osv! en riktigt härlig dag!
sitter just nu och skypar med narre, så jag skriver imorgon kväll! godjul



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback