Hannaaa♥†

julafton

hej! igår var det julafton och hade verkligen en underbar dag med familjen och släkten
 
Först på morgonen gick jag och min brossa ner och vi fick öppna varssit paket, fick presentkort på the body shop och en handsprit och brossan fick nhl 2014 så vi spelade en stund! 
 
Efter det gick vi ner och åt god frukost med familjen och såg på en julfilm, sedan fixade jag mig innan gästerna kom!
När gästerna kom så satte vi fram massa skålar med godis, pepparkakor och lite frukt osv, så vi åt lite, snackade och hade det mysigt!
 Efter 40 minuter cirkus körde vi klappleken, haha gick skitdåligt för mig men som tur var vann jag masa lysarmband, man bryter på dom och dom börjaar lysa, skitcooolaa
 
direkt efter julklapps leken började kalle anka, ahh älskar den! min favorit är då långben, mussepigg åker i husvagnen
 
JUUULBOOOOORD! finns inget mer och skriva om det, vi bara åt god mat <3
sen , bland det bästa på hela julen , julklapparnaaaaa! fick världens bästa presenter, började gråta,
 
julen var helt fantastiskt! hoppas ni alla har haft en bra jul!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback