Hannaaa♥†

beauthiful song

Hej, sorry om jag inte har skrivit på ett tag men har inte riktigt haft tid! 
Hade ju prao hela veckan och jag skulle egentligen sluta halv 4 varje dag men sluta 2 varje dag ist , va ju bra de! 
Sen i fredags vid halv 6 så stod jag o narre i kiosken på fritidsgården , dom handikappade skulle ha party så dom dansade o höll på, haha kul de ! och vi fick ett present kort på max och ett bio present kort + meny biljett, sitt bra de
 
Sen i lördags var jag med moa, och vi såg på en film och spelade ett assroligt men läskigt spel på mobilen o klara ganska långt, sen va vi ute o fota lite o snackade! awesome dag  , och på kvällen såg jag och joel på bron till terabitia och åt fruktsallad o hallon, klart bästa så gotttt ♥ 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback