Hannaaa♥†

sollefteå - dag 2'

Hej , det här inlägget skulle egentligen kommit upp igår men så blev det inte. 
Men iaf, stugorna är skitvarma på natten så varje natt jag sovit här(som är två dagar) har jag varit tvungen att gå ut mitt i natten, jobbigt. Men iaf, igår vaknade jag vid halv 9, klev upp och åt frukost, sen vid 10 drog vi på badet! Det var jätte mysigt bad, inte något speciellt ! Det var jätttevarmt o skönt, åhåhååh , även fast man badade och sen klev upp frös man inte, eftersom det var så varmt. Finaste dagem på länge! 
Vid 1 halv 2 for jag,mamma,pappa,evelina,mats och joel på en sak som heter MM! Det är som typ dollarstore, vi köpte ba godis där hehe. 
Sen släppte pappa av mig o mamma o joel på stan, gick runt, hittade två par jeans. Fast köpte dom inte. måste fundera! 
På kvällen vare 'fest' inne i stan, så gick in dit, åt gott osv! Kom hem vid 12
 
only pictures from badet 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback