Hannaaa♥†

resan.

Torsdag morgon klev vi upp vid halv 7 och vi åkte vid 8 , lyssnade på musik hela bilresan upp till uppsala tills mobilen dog, filmade massor osv! Sen på vägen upp till uppsala stannade vi och fikade, åt lunch osv! 
När vi var framme på campingen i uppsala gick ja o narre ner till ett bad som fanns bredvid campingen, det var verkligen helt underbart ställe, aldrig varit på ett cooolare bad! Sen efter de gick vi på nån konstig kina resturang, bara slappade hela kvällen och hade det mysigt!  (på ett ställe vi stanna och åt på fanns det verkligen skitmycket äckliga fåglar och ankor.. höll på dö , fick panik o allt)
 
fredag morgon klev jag också upp halv 7 , fixade mig för vi skulle åka till stoockholm! WWoho! 
Vi åkte iväg vid halv 9 och resan till stockholm från uppsala tog typ 1 timme ! Skrek i bilen då jag såg stockholm , blev så himla glad. Men då gick vi på stan o shoppa, jag o narre blev helt galna då vi såg hollister och kutade in där, lovar att folk säkert stirrade på oss haha ;)) Men hade sjukt kul och underbart på stan! 
Jag o narre ville inte gå på stan så länge för vi ville till grönan så tidigt som möjligt så vid 2 gick vi till grönalund, köpte ett åkband osv! Där gjorde vi våran lyckliga dans♥♥, och sprang in på grönan och åkte direkt! vi åkte den nya karusellen eclipse, inte ens läskig bara sjukt kul! 
Sen åkte vi dom flesta karuseller, men narre åkte alla, till och med insane! haha vågade inte de (modig hon:* )
vid 11 åkte vi från grönan! (miss that so much)
 
 
lördag klev vi upp vid halv 9 och packade och städade hela stugan, sen drog vi till lager 157 ! Köpte två koftor, sen gick vi runt på stan i uppsala, fikade på way'nes coffe , sen drog vi vidare hemmåt! 
Vi stannade på statoil o köpte lite godis, sen åkte vi ända ner till sundsvall, där åt vi middag på ikea. haha! 
Orkar inte skrivaa mer , men kan verkligen säga att jag haft det sjukt kul, önska det kunde vara längre! 
 
 
shopping från stockholm (hollister)↓
(dom sista bilderna vart dåliga , men orkar inte ta om . btw parfymerna luktar svinggott!)↑
köpte två sånna koftor fast i olika färger! har kollat på dom aslänge på internet men nu är dom min , hihi ! 
Har också filmat hela resan , så kommer upp en video sen! Vi hörs! 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback