Hannaaa♥†

packat färdigt, drar till uppsala och stockholm

Hej, har nyss packat färdigt allting till imorgon! Vi ska bara vara borta torsdagen , frreddagen och lite av lördagen men har ändå packat en resväska haha! kan inte ta med mig lite grejer.. måste ta med mig allt möjligt annars får jag panik.. thats me. haha! Men bloggar kanske i bilen eller då vi kommer fram , kan låna mammas mobil för internet är bättre på den så blir kanske ett blogginlägg! kommer även ta med systemkameran och kommar fota mycket, pappa ska fota oss på grönan o allt, så bilder kommer sen!  Längtar så ssjukt mycket , ska bli så kul :D
 
Sen kommer jag ju uppdatera instagram så du kan följa mig där----> haannaagust 
 
 
 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback