Hannaaa♥†

fuck måndääj

första dagen avklarad , •CHECK
Höll på att sommna för en liten stund sen, tog på mig min mys filt och skulle se på horseland  (var på tv:n)  hihiih , var min favorit tv program förut, fast den är fortfarande bra tycker jag! 
+ åt bästa maten till middag och åt så mycket så jag mådde illa, brukar göra det då jag äter stuvade, inte braaa! 
Och nu ska jag faktiskt spela sims , var ett tag sen men känner att jag saknar det så ska spela det nu, ha dä bja 
tog bilden för ett tag sen haha.. , vet inte om jag lagt upp den förut men har ingen annan bild nu så^^ 
 


felicia

sv: åååh tack finis :D

Svar:
haannaaaa.blogg.se

2013-01-08 / 17:07:49
BLOGG: http://hejfeliciaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback