Hannaaa♥†

1 januariii

Ska berätta lite om min kväll , först har jag fixat och städat lite och for sen till mormor och morfar + köpte raketer ! 
Vid 5 åt vi middag drack päronsider, gillar ju det vettu ! (päroncider♥)
 
Sen smällde vi lite smällare eller vad det nu heter, så fotade lite .., men man ser mest rök o sånt men det hör till nyår , and i like it ^^
 
 
Sen hade mamma köpt färska hallon och jordgubbar och sen hädde vi upp glass och la jordgubbarna och hallonen på , och ett litet fint tomtebloss! ba älskar hallon , its the best
 

 
sen vid 12 slaget så skålade vi och gick sen direkt ut och smällde lite raketer, har inte varit så speciellt iår på nyår men det har varit roligt och mysigt, men nu ska jag gå och läggga mig godnatt, hoppas eran nyår har varit bra ! 

 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback