Hannaaa♥†

battle scars

Kom hem för ett tag sen och jag skrev ett mobil inlägg igår som aldrig kom upp , så jag la upp det nu bara ! 
VAknade tidigt imorse, klockan halv 9 klev jag upp och chillade lite, sen har jag o morfar o mormor gått ut å gått till coop och mormor köpte en scooby doo film , den var gryyyyyyym ! 
Jag vill ha gossip girl säsong 5, men den är så dyr , PALLA INTEEEEE ..
men godnatt
SKA ju upp på prao imorgon så börjar vid 10 och bussen går halv 10 ,kanske gör ett tidsinställt inlägg på morgonen eller kanske jag hinner skriva ♠
 
SAKERNA JA KÖPTE
                                   ↓
 
lukta sjukt gott , 200:- body shop 
 
pyjamas tröja från cubus, 99:- har velat ha den ettt tag, sjukt sköön♥ (mitthår ? )
 
dååligaste bilden , men ett blått linne från gina ! 
Och köpte en blå bandeau men har ingen bild på den 
 
 
bästa scooby doo filmen 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback