Hannaaa♥†

boring

DU SJÄLV
Namn: Hanna
Syskon: 1 dryg brossa som är bääst!

Född: 1998 22 juli
Ögonfärg: blå grön
längd: 161 typ
Skostorlek: 36/37 beror på
Vänster eller högerhänt: höger
Stjärntecken: kräftan 
Hårfärg: typ brunt fult haha, lite slingor
Födelseort:norrlaand , om det är det ? haha
DAGENS
Låt: change me - justin bieber
Saknad
Kläder: jeans och tröja
Smink: ögonbrynspenna, mascara, fondation
Underkläder: a
Mat: mackor och pasta 
Göra sen: se på tv
Godis: choklad tomte
Pinsammaste: brossans kompis såg mig göra en sak, haha..

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp: älskar <333333333 hmm
Hur många gånger i veckan äter du godis: inte vet jag
Tycker du att du själv är söt/snygg: hahah
Vad är det sämsta hos dig: blyyyyyg
Har du bra självförtroende: nä 
Du tycker om att vara med killar: antar det
Spelar du något instrument: not anymore
Har du några tatueringar: nej men vill 
Tycker du om djur: jag älskar djuuur

BRUKAR DU
Sova: nej jag är vaken hela tiden , är en vampyr 
Snusa: aldrig
Skada dig: skadar mig om ja ramlar på isen, som kan hända nångång haha
Klä dig i svart: jaaaaa
Lita på folk: ja efter ett tag  
Drömma mardrömmar: händer väl alla
Åt du senast: middagen, typ 16:30
Sjöng du senast: nyss
Klagade du senast: när jag inte fick låna brossans playstation :(
Klantade du dig senast: i dont know

HAR DU
För många vänner: man kan inte ha för många vänner enligt mig
Skadat någon: mohahah , hanna, narre ;) ne skojja ja är snäll mot mina babes
Färgat håret: tonat
Några piercnings: 2 i öronen
Gjort bort dig rejält: ja
 
SI OCH SÅ
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil?: räknar varje dag haha
Vad gjorde du inatt?: sov, frös
Vad gör du innan du ska sova?: kollar mobilen, ser på tv 
Hade du blivit glad om din pojkvän pussade dej?: vad tror du , guess
Choklad eller glass?: svåååååårt 
Stövlar eller sneakers?: sneakers eftersom det är bekvämare, fast det beror på vilka stövlar

DET HÄR ELLER DET DÄR
Kärlek eller pengar?: kärlek
Dag eller natt?: natt
Tv eller internet?: internet
Pepsi eller cola?: cola 
Färgfoto eller svartvita?: svartvita

HAR DU NÅNSIN
Har du nånsin gjort något du ångrar?: yes
Har du nånsin varit med i en olycka?: två bilolyckor 
Har du nånsin ätit en hel tårta?  nopee
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa?: ja du det har jag , ops
Har du nånsin gått på bio ensam?: varje dag 
Har du nånsin tyckt att världen suger?: ja 

OM DIG
Hur mycket är klockan just nu?: 18:15
Vart bor du?: i ett vitt hus
Hur många barn vill du ha när du blir stor?: två tror ja
Vill du gifta dig?:  a
Rullar du spaghettin eller skär du den?: olika
Har du ätit sushi?: ja det smakar blä
Favoritglass?: b&j eller magnum 
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet?: 2

SKULLE
Skulle du vilja vara längre?: ja lite längre
Skulle du vilja pussas nu?: mm

KAN
Kan du röra på öronen?: nopee
Kan du slicka dig på näsan?: långt ifrån
Kan du kolla i kors med ögonen?: aa
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?: nej nej det klarar jag inteee! 
Kan dina vänner lita på dig?:ja verkligen, det kan dom! 
Kan du tänka att pierca dig i naveln?: jaaaaaaa

HAR
Har du syskon?: ja 
Har dina föräldrar ljugit för dig?: har dom säkeeeert
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?: nä kan inte ha det tråkigare så
Har du borstat tänderna den senaste timmen?: nej

VEM
Vem älskar du?: folk
Vem pratade du senast i telefon med?: pappa
Vem är snällast i världen?: my bestisar , familj osv
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback