Hannaaa♥†

no et penedeixes◊

Hej, har inte känt för att blogga och gör inte riktigt det nu heller men börjar få tillbaka blogglusten lite mer för varje dag ! så det är bra! 
Längtaaar så otriligt till min födelsedag (22 juli , länge kvar..) eftersom då kan ja få ta moppe kortet o äntligen börja köra på vägarna! och sen gillar man ju o få presenter o så;) men bara att hålla ut inte så många dagar kvar nu! 
 
Har ont i min näsa... eftersom ja o några andra körde basket ute för kul och när jag böjde mig ner för att ta upp bollen sköt nån den rakt upp på min näsa så kändes som om en bröts.. haha 
 
annars.. har jag inte gjort nått speceiiellt dom senaste dagarna, bara lekt med kameran lite o moppen! 
 
fiiinaaa...



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback