Hannaaa♥†

sometimes you just have to distance yourself from people. if they care, they will notice. if they don't, you know where you stand.

Har inte gjort nånting speciellt ikväll bara varit hemma o lyssnat på musik o massa annat! 
 
Väntar på att mamma , pappa o joel ska komma hem från hockeyn nu , sen ska jag väl se på nån film o kanske duscha om jag orkar..  sen får jag se vad jag gör imorgon , blir nog lite städning , måste fixa hela mitt andra rum och städa garderoben!  
Roligt o veta lixom.. 
 
Men vi hörs imorrrn , kanske skriver nått mer ikväll , vi får se 
 
 
 
 
 


Ida

SNygggggging bakifrån ä du ju söt a!

JA sakna dej !!!

nemen längtar till nästa lördag! ;***

Svar: men du som äääää pussssssss :*
saknar du meed!!

thihi jag mä :*****<33333333
haannaaaa.blogg.se

2012-09-22 / 23:09:15

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback