Hannaaa♥†

you are you and nobody can change that

Hej , försov mig i morse och hittade inte kläderna jag skulle ha så blev fett sur då .. , men sen på skolan hade jag spanska hela dagen (elevsnval) och då spelade jag , narre, hanna jasse  o alice in massa filmer o sjöng o satte ihop i en video så det var roligt dä ! Sen vid 12 gick bussen in till stan o vi åt på subway, åt för mycket så började må dåligt o så.. uscha.. men ändå bästa maten ♥  
Sen gick vi runt på stan , o det har regnat hela dagen  , inte bra dä.. 
Men vi åkte till högland o träffade gustav , anton , sen åkte vi hem vid halv 6 ungefär :):)  
 
Har tränat lite på provet o så.. vi hare på fredag oo kan typ inget!??!?!? .. men är fett trött o har skit ont i halsen.. så  ska nog sättta mig o se på en film ett tag! 
 
                                                          
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback