Hannaaa♥†

take me up high, high to the sky

Hej, åkte till narre vid 1 och då gick vi till kiosken o köpte varsin kebabpizza, sjukt blött ute nu iaf, vill hellre ha snööö ! Vi åt inte upp hela så vi sparade den ! Sen efter det vid 3 gick vi till dagiset o hämtade narres brosor , var dyngsurt ute , inte bra !  
Men då jag skulle åka hem kom narre ut o ropade på mig att jag glömt min pizza så gick in o hämta den sen åkte jag hem! 
Har städat garderoben nu .. tog ett tag .. men fastnade framför datorn hela tiden så det beror nog på det , fast det var väldigt stökigt där!
 
ska gå å se film med mamma , joel nu så mys! 
 
en innan och efter bild i min garderob ~
 
 



Ida

DÄR STÅR MIN HÅRSPRAY :DDDDDDDDDDD<3333333333333333333

Svar: JAAA TIHIHIHI :DDDDDDDDD<33333
haannaaaa.blogg.se

2012-10-31 / 12:50:15
BLOGG: http://cutebabes.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback