Hannaaa♥†

lördag

Hej, klev upp vid halv 10 och gjorde iårning mig o åkte in på stan med mamma, mormor och vi gick och fikade oså , mys de ♥ 
Sen vid 1 träffade jag ida o vi gick runt och kollade o sen gick vi o åt på subway , im löving it  
Sen när vi skulle ta bussen hem till mig så gick det inga fler bussar o blev fett sur , men vi åkte med mamma , pappa o joel hem så dä va ju bra de, sen när vi kom t mig fotade vi direkt tihihi 
 
Har lite ont i magen nu men det går nog över.. men ska t narre sen ikv å sova där så möös dä 
 
 
grannen hade så otroligt snygg snögubbe så vi var ba tvugna att fota med dään :D 


Ida

Älskar dig sötnos!
Sakna dig redan!
du är bäst! <3

Svar: älskar dig med sötnos! saknar du med<33
haannaaaa.blogg.se

2012-10-27 / 21:27:16
BLOGG: http://Cutebabes.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback