Hannaaa♥†

frozeing

tja, moa kom till mig vid halv 1 och då satt vi o kolla massa saker på datorn , och sen försökte vi få kort på nå fåglar gick inte direkt så bra ..;)  men rolig dag loveu! 
Sen åkta jag mamma o mormmor , joel iväg en sväng o tog med mig kameran dit o footaa litee! 
Sen åkte vi hem och åt middag , sen följde jag med pappa och joel t joels träning , vet inte varför jag gjorde det var inte direkt kul men jaopp..  
 
och imorgon så ska jag , narre och madde åka till björnas spökhus så ska bli roligt det, bussen går typ 20 i 5 eller 10 i 5 vet inte riktigt än , sen åker man väl hem på natten nångåång  
 


Paulina

As snygga bilder <3

2012-11-01 / 18:44:06
BLOGG: http://ninasdream.blogg.se
Moa

men snygg bild på mig då! :D

Svar: klart :*
haannaaaa.blogg.se

2012-11-01 / 22:57:25

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback