Hannaaa♥†

friday todäy

Hej förlåt för dålig uppdatering men har inte hunnit , för igår vare skola konfa sen hockey så hann inte sitta vid datorn eller nått sååånt! 
Och idag så åkte jag in på stan med narre och ida och vi drog på subway ! 
haha och vi smällde typ 3 påsar där inne sjukt kul vare iaf, sen så träffade vi gustav o höll på att skratta för e blyg o allt sånt hehehhe :3 
Sen så kom elina och therese diit 
och sen gick jag , narre ida ba runt lite sen åkte vi heem ! 
 
Och vi fick testa iphone 5 idag!!  den var skitabra! (Y)  
 
Sen direkt då jag kom hem for jag , mamma o pappa och åkte lite granna och drog sen på hemmakväll , en bra dag idag iaf! 
 
men ska ta o se på tv om ett tag och duschaa  , så vi hörs! 
 

Vi e så schnygga i våra kjolar så ;)) 
 

 

 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback