Hannaaa♥†

whooo lets the sno fall whoo whoohohoh

KALLT 
Har frysit ungefär hela dagen men som tur var hade jag en kofta på mig idag iaf, den räddade mitt liv. 
Kyrkan imorse och vi missade första lektionen , sen fick vi fika i klassen lussebullar, pepparkakor(som gör oss snälla mahahahha ) och saft ! 
Sen efter skolan så skulle jag egentligen hem direkt men mamma o pappa var i stan så tog bussen in dit och mötte dom! Men vi gick inte alls nå länge för vi frös o ville hem ! 
 
igår så julpyntade vi lite också , riktigt mysiiggt 
 
                                       denna håller mig varm just nu (suddig bild yes)  ♥                                                                            
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback