Hannaaa♥†

tråkigtt

0. Vad är klockan nu? 15:44
1. Ditt namn? Hanna
2. Ålder? 14
3. Vart bor du? sverige :D 
4. Bor tillsammans med? mamma, pappa, brossan 
5. Husdjur? en kanin (vilda♥)
6. Färg på ditt hus? nån vit färg
7. När är du född? 1998
8. Klass? 8:an 
9. Vilket år tar/tog du studenten?inte vet jag 
10. Något jobb ? inte ännu? 


DAGENS
11. När gick du upp i morse? 6 .......
12. När ska du sova? 22:00 hehe (ska försöka iallafall)
13. Duschat idag? nope 
14. Kramat någon idag? nä
15. Pussat någon idag? nä 
16. Vad har du ätit idag?pärön t frukost, ris o nån gryta t lunch, (macka t lunchen) 

 

17. Dagens klädsel? blåa jeans, blått linne och hollister kofta ! 
18. Dagens smink? mascara, ögonbrynspenna
19. Dagens sötnos? luddee (narres hund)♥
20. Dagens roligaste? vet inte :D

BÄSTA
31. Film?  gillar mest serier, men det e massa! 
32. Låt? nån av justin biebers tror jaa 
33. Mat? SUBWAY , STUVADE MAKARONER<3<33<3<3<3
34. Dryck? Fanta lemon
35. Färg? Blå och svart 
37. Stad? venne
38. Land? venne
39. Ämne i skolan? LOOOOOOOV
40. Människa? familj och kompisar

SENASTE
41. Personen du tänkte på? tänkte på min kanin
42. Personen du pussade? vet intee 
43. Gången du spydde? nå år sen :D 
44. Gången du grät? kanske 1 månad sen 
45. Pizzan du åt? kebaaaabbbb 
46. Gången du var i Göteborg? aldrig varit där :(( 
47. Gången du var i Stockholm? i sommras med narre och flera , skitaroligt! 
49. Gången du var hög? ALDRIG

ANTAL
70. Personer du älskar? en del♥ 
71. Personer du hatar? -
72. Personer som du litar på - några stycken.
74. Glassar du ätit på en dag? 8 st tror jag, var på sommaren för nå år sen ;) 
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? melodifestivalen 2010.
76. Gånger du haft minnesluckor? vet inte om jag direkt haft minnesluckor, men glömmer ju saker..;)
77. Gånger du varit hög? ALDRIG 
78. Personer du saknar just nu? mina fina vänner
79. Gånger ditt hjärta brustit? 2 gånger ksk

VEM:
80. Vill du kyssa nu? dedu;)
81. Ska du träffa imorgon? kompisar i skolan
82. Sjöng du senast för? joel :D
83. Hade du senast en msn-konversation med?längesen jag va inne på msn nu så vet faktiskt inte
84. Spelade du tvspel med senast? brossan , mw3
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? jarå
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? väggen :D
87. Förtjänar att dö? Ojdå.. Våldtäktsmän och pedofiler ... dom borde inte finnas.! 
88. Är söt? vilda :3
89. Vill du sova jämte inatt? <-----fattar inte

VAD:
90. Gör dig glad? familj ,vänner
91. Gör dig ledsen? vet inte , men gillar inte direkt skolan..
92. Vill du helst göra nu? Fara utomlands
93. Önskar du att du slapp göra? städa.., läxa
94. Vill du ha nu? JULLAFTON
95: Önskar du dig i födelsedagspresent? ska nog önska mig nå saker t kameran, men det e länge tills jag fyller år!;)
96. Längtar du till? Sommaren och julaafton såklart
97. Tycker du om dina betyg? har inte fått mina betyg än
98. Ångrar du i ditt liv? vet inte
99. Är det bästa som hänt dig? massa saker
100. Hur mycket är klockan? 16:32




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback