Hannaaa♥†

Just close your eyes.

Hej idag på skolan så hade vi två timmars hål och då åkte jag o narre in till subway och åt där, kändes som längesen , och vi gick en snabbis på stan och köpte en tröja ! , + hann inte skriva imorse och inte heller efter skolan, för direkt då jag slutade (vid 3) gick jag till konfan och allt, men hann inte vara där så länge , för hade utvecklingsamtal vid halv 5. det gick väl bra men det är inte direkt roligt ! 
Sen åkte jag o mamma på ica för att köpa mjölk bara, och sen åt jag direkt då jag kom hem , nudlishh! 
Sen bytte jag om till mjukisbyxor o allt  sen mötte narre mig vid gångvägen o vi jogggade med varann , men sen halva vägen joggade jag själv och jag är mörkrädd då jag är ute.. så var rädd.. Men det gick mycket bättre än förra året för då  var jag ännu räddare då jag var ute i mörkret själv ! ska gå o duscha vi hörs ! 
 
                                    och tröjan är mörkblå men det syns inte på bilden
 


Ida

duuuuu?!?!?! skulle köpa den elr chicago, men jag valde chicago, (stavingen skit ja i) hehe men aa puss saknar dig sjukt! <3

Svar: thihiih , puss saknar dig med !<3
haannaaaa.blogg.se

2012-11-15 / 20:36:32
BLOGG: http://cutebabes.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback