Hannaaa♥†

just a dream

Hej, har inte skrivit nått på ett tag nu men har inte haft tid! 

for till narre vid 1 igår och då satt vi vid datorn lite o fixade oss för vi skulle ju fara t björnas spökhus !  bussen gick 10 i 5 så jag narre madde klev på vid fritidsgården sen åkte bussen runt lite o hämtade upp flera som skulle med, sen var vi frammme i björna vid typ 6 , då var vi på en fritidsgård , fanns inget o göra där typ.. var tråkigt o bara sitta o vänta men sen vid halv 9 åkte vi bil t spökhuset ! Var rädd från början o ibland , men det var läskigare förra året! 
Och i vårt lag vare jag , narre , madde , emil och sen hoppade alexandra in oså! 
Bussen gick typ halv 1 hem och vi var hemma vid typ 1
Och madde sov över hos mig så på natten där satt vi o tejpade hennes laddare för den hade typ gått sönder hehehhe  
Men vi gick o la oss efter ett tag ! 
 
Imorse vaknade jag vid halv 12 typ , sen gjorde vi inte s mycket, sen vid 1 eller halv 2 åkte madde hem! 
Sen kom moa hit o vi  satt vid datorn , och andra saker ! 
Sen visade pappa nån konstig film som mamma o pappa såg då dom var liten o tyckte den var läskig, den hette typ Vilse i pannkakan haha (A) 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback