Hannaaa♥†

joggning

har typ nyss varit ute och joggat med narre och ludde, och vi snackade om lite saker och sånt, var fett skönt ! 
Sen gick jag till fritidsgården , joel hade innebandyn träning där och jag åkte med joel o mormor hem , och köpte en cola på vägen hem vart så sjukt sugen på det helt plötsligt sådär.
sen satte jag på julias  ögon på tv:n, jättelänge sen jag såg den nu, det var förra året med narre, och min första skräckfilm.. fast den e inte läskig men bra iaf !  
men ska faktiskt gå o sova nu, elller ska sätta på beverly hills så kommer nog inte sova på länge, är sjukt beroende av den nu , går bara inte att sluta se ! 
jag ska försöka att skriva ett inlägg imorgon bitti men det hinner jag aldrig, för då måste jag kliva upp ännu tidigare än vad jag gör och det orkar jag tyvärr inte.. heheh  ! 
 
so everybody have a good night sleeping.
 
               ~tjena cola ~               

 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback