Hannaaa♥†

i belive in angels they are around me all the time but i call them friends.

Tjenamoos, fett skönt att det är fredag nurå å är fett m glad! Men sluutade vid halv 2 då och åkte hem då , sen åkte jag med mamma in till stan och träffade ida där, vi gick runt lite och köpte en sak som jag ksk visar bild på sen. 
Och vi köpte bullar o ida munkar, och provade ett jätte gott nytt tuggumi (Y) Typ mentos tugummi ! REKOMENDERAR VERKLIGEN!
 Kom typ just hem , och längtar till imorgon för då kommer ida o narre hit o vi ska gå på bio o sen sova hos mig, breaking dawn blire! o jevlar vad jag har väntat på att den filmen ska komma ut , och äntligen har den kommit ut ♥♥
 
jamen nu sitter jag bara här med myskläder o lyssnar på musik hejdå 
 
och ska se lite på beverly hills nu , 4:de säsongen nu fast har sett alla men har börjat om igen! OCH JAG TYCKER JAG HAR EN SÅN SNYGG TV.. MEN DEN FUNKAR! :D



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback