Hannaaa♥†

17 november

Tänkte börja det här inlägget med ett hej och att jag inte har gjort nånting idag, rolig att veta japp, men klev upp vid 10 nångång och tog fram datorn och satt vid den ett tag och såg på tv. Sen har jag varit ute och fotat och då märkte jag att dom hade rivit lekparken som är prescis bredvid oss, och den har alltid funnits där och har haft rolig i den , inte för att jag direkt lekte i den men det fanns ändå massor man kunde göra där som varit rolig så det e lite synd..  ! Har kollat runt lite på massa låtar med brossan nyss också  , om ett tag ska jag fara med mamma o mormor och fika på UH så blir mysigt ! 
ha en bra lördag alla! 
 
                                      där brukade lekparken vara ! 
 
 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback