Hannaaa♥†

blöblöblöblbölbölb :))

har inte hunnit skriva nånting idag eller igår kväll , !
men iaf , igår sov moa hos mej, vi flummade sööndeer o sen såg vi på tv haha , släckte tv:n vid halv 1 typ :))
sen vid 10 i 12 kom narre till mig och jag plattade hennes hår i vi drog till stan , gick direkt på subway, HAHAH !
sen gick vi runt lite på stan o åkte hem 10 över 4 !
då gick vi först hem till mig o sen cyklade vi till narre:) o jag cykladeee hem vid 9 ungefäär :))
o nu sitt jag ba vid datorn o ska snart se på tv :))

Bju på en bild på mej o söt madde :**







Carin

Undar vad det är med vår släkt - alla gör grimascher på bilder på fb :))haha. Fin sommarbild!

Svar: hahahhahahahahhahahaha jaaaa ;)))
haannaaaa.blogg.se

2012-06-30 / 11:03:21
moa

fiiin bild!<3

Svar: tack<3
haannaaaa.blogg.se

2012-06-30 / 11:41:45

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback