Hannaaa♥†

stockholm

Imorgon ska jag kliva upp klockan 4 för ska fara till stockholm :DD ska hämta upp narre o birgitta typ vid 5 och då skjutsar mamma o pappa oss till busshållsplatsen , och vi ska åka buss till sundsvall och tåg därifrån till sthlm :DD blir fettt med niicee deeet (Y) 
 vet inte om jag kommer skriva så mkt !! kanske blir ett litet mobil inlägg nån gång , annars kommer jag hem på torsdags kväll , och då ska jag visa massa bilder jag fotat osv :DD
 
idag har jag varit med narre, vi fotade lite granna , och satt vid datorn o pratade lite om stockholm :DD 
snart ska jag gå och packa.. haha...

bju på en lit'n bild 






moa

kommer sakna dig sjukt mycke ... :'((((

Svar: Kommer sakna dig med..:((
haannaaaa.blogg.se

2012-07-08 / 22:03:48
Carin

Ha en riktigt trevlig resa, var rädd om dig! Kramar!

2012-07-10 / 09:55:04

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback