Hannaaa♥†

jasse , narre

har inte hunnit skriva nånting men men .. :)) igår drog jag o narre in till stan o jag köpte hennes födelsedags present för hon fyller åår imoorrn !! :DDD
sen vid typ halv 5 kom jasmine och då gjorde vi inget speciellt!! men vid typ halv 9 på kvällen gick vi hem till mig och hämtade mina sovgrejer och sen gick vi till jasse och hämtade hennes sovgrejeer! ;p
sen vid typ halv 11 drog vi ner till kärringberget o badadeeeeee (Y)
sen såg vi på nå filmer !!
jag är sjuuktt tröööttt nuu , och jag klev upp vid 10 hos narre för skulle åka till mellansel , så jag kom hem för en stuund seen!
sen ikväll vid typ 6 ska jag sova hos narre igeen!!

har inga bilder sen igår på den här datorn men laddar upp nå senare :DD






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback