Hannaaa♥†

30 dagaars


Dag 1 - Text om ditt syskon + bild på dig och ditt/dina syskon
Dag 2 - Bild på dig för tre år sedan
Dag 3 - 10 sanningar om dig själv
Dag 4 - 3 bloggar du läser
Dag 5 - En nytagen bild på dig
Dag 6 - bild på min garderob som den ser ut nu 
Dag 7 - En bild på min handstil
Dag 8 - Min favoriträtt
Dag 9 -  hit vill jag resa
Dag 10 - min favorit låt just nu
Dag 11 - Din/dina sportidol
Dag 12 - Din outfit idag
Dag 13 - Din favorit affär
Dag 14 - Din profilbild på facebook
Dag 15 - En bild på din mobil
Dag 16 - vad tycker du om din klass?
Dag 17 - En bild på dig då du var liten
Dag 18 - Berätta om dig själv
Dag 19 - Bild på det du köpte senast
Dag 20 - Min dator
Dag 21 -  Beskriv nummer 3, 11 och 18 i din kontakt lista på mobilen
Dag 23 - Berätta med text och bilder om din familj
Dag 24 - en bild på ditt rum 
Dag 25 - Något du måste göra innan du dör
Dag 26 - Något du är rädd för och varför
Dag 27 - Hit vill jag resa
Dag 28 - Din första resa
Dag 29 - Ditt största intresse
Dag 30 - Gamla bilder på dig




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback